قیمت بلوک سقفی سفالی اصفهان در بازار

بلوک سقفی سفالی اصفهان در بازار با قیمت های متفاوتی عرضه می شود این بلوک ها به دلیل مقاومت بالا مورد توجه واقع شده‌ اند.

آشنایی با بلوک سقفی سفالی

بلوک سقفی سفالی ده ها سال است که در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار گرفته و یکی از  بهترین مصالح ساختمانی به شمار می رود. این بلوک های توخالی محصولاتی طبیعی هستند که در ساخت خانه های بادوام استفاده می شوند. این محصولات به دلیل دارا بودن وزن سبک و مقاومت فشاری بالا، مورد استقبال واقع شده‌ اند. این محصولات دارای ظاهری فوق العاده زیبا هستند و به دلیل دوام بالا و استحکام منحصر به فرد خود، کارایی گسترده‌ ای دارند.

این نوع بلوک ها در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی مقاومت می کنند. این محصولات با استفاده از خاک رس تهیه شده‌ اند. خاک رس خاصیت تنظیم دما دارد. در تابستان ها خانه شما را خنک نگه می دارد. این نوع بلوک ها به شما کمک می‌ کنند تا در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

کارخانجات تولید کننده ای که در زمینه تولید انواع آجر و بلوک به صورت تخصصی و حرفه ای فعالیت می کنند، از به روزترین دستگاه ها و علم دنیا بهره می جویند. استفاده از قالب های مخصوص و پیشرفته ترین دستگاه ها موجب افزایش مقاومت و دوام این محصول می شود.

بلوک ها دارای وزن سبک و مناسبی هستند که جابجایی و حمل و نقل آن را آسان نموده است و افراد می توانند به آسانی مصالح ساختمانی را حمل و نقل نمایند.

آشنایی با بلوک سقفی سفالی

 

کاربرد بلوک سقفی سفالی 

از جمله کاربردهای مهم بلوک سقفی سفالی می توان به صنعت ساختمان سازی اشاره نمود. این محصولات برای ساخت ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری از کارایی گسترده ای برخوردارند.

این محصولات به دلیل آنکه عایق خوبی برای صدا محسوب می شوند، می توانند یک حریم خصوصی در ساختمان ایجاد نمایند. این بلوک ها مناسب برای دیوارها و سقف یک ساختمان است. استفاده از این محصول می تواند به راحتی موجب کاهش سر و صدا در طبقات یک ساختمان شود.

این نوع بلوک ها به صورت توخالی و مشبک تولید شده اند و از سایز و اندازه متفاوتی برخوردار هستند به همین علت است که بسیاری از مهندسان در پروژه های ساختمانی خود از آن استفاده می نمایند. این محصولات جایگزین مناسبی برای بلوک های سیمانی و فومی برای ساخت و اجرای سقف ساختمان شناخته شده اند.

هدف  استفاده از این بلوک ها در پروژه های ساختمانی، کاهش وزن ساختمان است. زمانی که وزن ساختمان کاهش می یابد، احتمال نشت نزدیک به صفر می رسد.  مهندسین ساختمان به دنبال محصولاتی هستند که از دوام و استحکام بالایی برخوردار باشند؛ آن ها بتوانند با خیالی آسوده از این محصولات در سازه های خود استفاده نمایند.

کاربرد بلوک سقفی سفالی 

 

عوامل موثر بر قیمت بلوک سقفی

از جمله شهرهای تولید کننده انواع بلوک سقفی سفالی می توان به اصفهان اشاره نمود. این شهر قطب تولید این نوع بلوک ها شناخته شده است. در نتیجه می توان بیان نمود افرادی که قصد معامله این محصولات را به صورت عمده دارند، به شهر اصفهان مراجعه می‌ کنند، زیرا محصولات مورد نیاز شان را با قیمت ارزان تری معامله می نمایند.

کارخانجات تولید کننده به منظور تداوم حضور خود در بازار، این محصولات را با نازلترین قیمت و با قیمتی رقابتی عرضه می دارند. یکی از مهمترین عاملی که بر روی قیمت این محصول تاثیر مستقیمی می‌ گذارد، درجه کیفی کالا است. این نوع بلوک ها دارای کیفیت های مختلفی هستند و نوع درجه یک آن، با قیمت گرانتری به دست مصرف کنندگان می رسد.

به خاطر داشته باشید که میزان تولید و عرضه این محصولات در بازار می تواند بر قیمت نهایی محصول تاثیر بالایی داشته باشد. زمانی که میزان تولید این محصول افزایش می یابد، نیاز مصرف کنندگان به راحتی تامین می شود و نرخ محصول ارزان تر است.

ما به عنوان تامین کننده انواع آجر و بلوک سفالی توانسته ایم، رضایت مشتریان و خریداران را در سراسر کشور جلب نماییم. بهتر است به منظور استعلام قیمت کالاو ثبت سفارشات خود از طریق این مجموعه اقدام نمایید.

کارشناسان این مجموعه قادر به پاسخگویی به تمامی سوالات شما هستند و می‌ توانند به شما کمک کنند تا بهترین محصول را خریداری کنید. پس از ثبت سفارش در این مجموعه، محصولات شما در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما