فروش آجر سفال زرد 10 سوراخه

فروش آجر سفال زرد یکی از اصلی ترین مصالح برای ساختمان سازی به کار گرفته میشود .و حال شما اگر خرید خود را به صورت مستقیم از سایت

تهیه کنید قیمت اجر سفال مناسب تری به شما هموطنان گرامی ارائه میگردد.

*هنگامی که برای خرید به مراکز فروش مصالح ساختمانی می روید باید توجه داشته باشید که محصولی را که انتخاب کرده اید عار از هرگونه لب پریدگی و ترک خوردگی باشد . و اگر چه دارای زاویه قائم باشد و سطح ان صاف باشد گزینه بهتری را شامل است زیرا دیگر پس از اجرا برروی ساختمان دچار تخریب نمیشود تاحد امکان .در هر صورت بهره مندی از اجرهایی که دارای کیفیت بالایی هستند گزینه خوبی می باشد برای اینکه بتوانید ازاین کیفیت عالی بهره مند شوید به سایت گفته شده دربالای صفحه مراجعه کرده واطلاعات تماس و همچنین شرایط خرید و فروش و قیمت را مشاهده نمایید.

شاید برای شما هموطنان سوال شود که یک اجر مرغوب چند کیلوگرم می باشد ؟

1800 کیلوگرم بر متر مکعب وزن ایده ال یک اجر سفال مرغوب است .اجر سفال درجه 1وزن بیشتری نسبت به اجرهای نامرغوب دارد وجذب اب در این نوع اجرها بیشتر می باشد و همچنین رنگ در مرغوبیت بودن اجر خیلی تاثیر گذار است به طوری که هرچه رنگ اجر سفال روشن تر باشد کیفیت اجر سفال نیز بیشتر است .برای تهیه اجر سفال و استعلام قیمت از طریق شماره داخل سایت با کارشناسان ما درگروه مصالح ساختمانی تماس بگیرید .

 

*ایا سوال برای شما تابه حال پیش امده که چرا برای همه چیز اصولا از اجر استفاده میشود ؟وچرا؟

به این دلیل است که اجر یکی ازبهترین مصالح ساختمانی است که میتواند در برابر دمای بالا مقاومت کند .واز ویژگی های بسیار خوب که باعث منحصر به فردی ان شده عدم تغییر رنگ ان است . این ویژگی باعث شده که اجر سفال برای نما کاری بسیار مناسب است .

*ایا سوال برای شما تابه حال پیش امده که چرا برای همه چیز اصولا از اجر استفاده میشود ؟وچرا؟

 

  • اجر ها براساس خواص فیزیکی ومکانیکی به چهارنوع تقسیم میشوند
  • درجه 1
  • درجه 3
  • درجه3
  • درجه 4

اجرهای سفالی هم درجه های مختلفی دارند که متناسب با درجه ای که دارند کیفیت اجر متفاوت می باشد هرچه درجه کیفیت اجر بیشتر باشد قیمت بیشتری هم شامل می باشد .

1 راه ساده و اسان برای تشخیص کیفیت را به شما هدیه میدهیم

*برای تشخیص با استفاده از ناخن با یک ابزار تیز اجر را خراش دهید وبعد واکنش را ببینید یک اجر مرغوب و عالی نباید اثر خراش روی ان باقی بماند .

یکی از دیگر کاربردهای اجر سفالی بهره مند از ان برای دیوار چینی است  بنابه اینکه اجر سفال وزن سبکی دارد وزن سبک ان باعث شده که این نوع اجر در برابر اجر فشاری و همینطور در دسترس بودن که از ان به عنوان پوشش حرارتی استفاده شود .

عوامل تاثیر گذار روی قیمت اجر سفال

قیمت مصالح ساختمانی به شدت افزایش پیدا کرده بنابراین باید از نظر براورد هزینه و همین طور تخمین زدن برای ساخت و ساز دقت داشت .مساحت زمین برای ساخت بنا می تواند تاثیر زیادی برروی قیمت اجر سفال داشته باشد .

عوامل تاثیر گذار روی قیمت اجر سفال

نمونه ای از اجر سفال زرد به ابعاد 10 سانتی درجه 1

ابعاد به سانتی متر              10*20*20

وزن به گرم                   2000-2300

ظرفیت تک                 4700   قالب

ظرفیت جفت                6700 قالب

ظرفیت تریلی                10.000 قالب

نمونه ای ازاجر سفال اجر سفال 5 سانتی می باشد که از ان به نام سفال 5 تیغه نیز نام برده میشود وجهت جدا کردن دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان استفاده میشود و عمدتا نقش جدا کردن دیوارهای نازک را دارد و به دلیل داشتن قیمت مناسب و فضای مورد نیاز موجب شده که از سفال استفاده شود .

در اخر شمارا دعوت میکنم به اطلاعاتی در مورد اجر سفال

هزینه حمل .نکته دیگری که بسیار مهم است برای بهره مندی از اجر سفال است برای بردن اجر سفال به محل مورد نظر ابتدا باید با هزینه های حمل و نقل را ارزیابی کرد .با توجه به کسانی که درخواستی اجرشان زیاد می باشد باید برا ی حمل ونقل  از کامیون میزان قرار گیری سفال ها درداخل ان به شدت متفاوت است . بنابراین هزینه نهایی برای انتقال دادن سفال اندازه و حجم نهایی ان است .

شما میتوانید قبل از خرید برای اطمینان بیشتر با مشاوران مربوطه مشورت بگیرید به صورت رایگان .وبا خرید خود علاقه مارا نسبت به کار خود افزایش دهید .

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما