فروشنده معتبر آجر سفال 4 سانتی صادراتی

آجر سفال 4سانتی یکی از انواع آجر سفالی می باشد که برای نمای ساختمان از آن استفاده می کنند. این آجرها که زیبا و محکم می باشند را می توانید از مصالح فروش های تهیه نمایید؛ همچنین با مراجعه با سایت های فروشنده آجر سفال 4 سانتی، می توانید آن را به صورت آنلاین خریداری کنید.

فروشنده معتبر آجر سفال 4 سانتی صادراتی

عرضه آجر سفال ۴ سانتی به صورت عمده در بازار داخلی

عرضه آجر سفال ۴ سانتی به صورت عمده در بازار داخلی از آچر سفال 4 سانتی که از بسیاری از انواع دیگر آجر سفال، دارای سایز کوچکتری می باشد، در نما کردن ساختمان بهره می گیرند. استفاده از این آجر در نماکاری، ضمن ساخت یا باز سازی نما باعث افزایش عمر ساختمان می شود؛ همچنین با جلوگیری از نفوذ سرما به درون ساختمان به ویژه در فصل زمستان، باعث صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش هزینه ها می شود.

علاوه بر آن، آجر سفال 4 سانتی از مناسب ترین مصالح و آجر های ساختمانی، برای نمای ساختمان به شمار می رود که ضمن داشتن ظاهری زیبا و جذاب، هزینه کمی داشته و از آنجا که وزن کمی نسبت به سنگ ها و برخی از آجر های نما دارد، فشار کمتری را به ساختمان وارد می سازد.

سفال 4 سانتی همچنین عایق صوتی بوده و باعث می شود که آلودگی های صوتی کمتر به داخل ساختمان وارد شوند. از مزایایی دیگر آجر سفال 4 سانتی، عدم تغییر رنگ آن در طول زمان می باشد.

معمولاٌ، مراکز عرضه آجر سفال، آجر سفال 4 سانتی را نیز به صورت عمده عرضه کرده و به فروش می رسانند. در هنگام خرید آجر سفال 4 سانتی باید به کیفیت ساخت و دقت ابعاد آجر توجه کرد. توجه به این موضوع، به ویژه از دید مهندسان خبره ساختمان، دور نمی ماند .

اگر برای ساختمان خود، قصد خرید سفال 4 سانتی را دارید و خود تخصص کافی در این زمینه را ندارید، توصیه می شود که حتما با یک مهندس خبره ساختمان در این زمینه مشورت نمایید.

فروش انواع آجر سفال سایز بزرگ

گرچه آجر سفال در اندازه های گوناگون تولید می شود؛ اما همه آنها دارای ویژگی هایی نظیر خوش دست و اندازه بودن و همچنین سبک تر بودن نسبت به سایر آجر ها، می باشند.

آجرهای سفال سایز بزرگ، که به آن ها آجر تیغه نیز می گویند، در ابعاد 10 و 15 سانتی متری تولید و عرضه می شود. طراحی مکعبی و خوش ساخت بودن آن ها را نزد بنا ها و مهندسین، برای ساخت تیغه های دیواری محبوب تر از آجر های دیگر و بلوک ها قرار می دهد.

این آجر ها، مانند آجر های لفتون به صورت سوراخ دار تولید و به بازار فروش، عرضه می شوند. داشتن سوراخ های متعدد در برخی از انواع آجرهای سفالی سایز بزرگ باعث می شود که در هنگام ساخت، بتوان تیغه های ساخته شده با آجر سفالی را با میلگرد بست( در اصطلاح می گویند چفت کرد)، که این کار باعث افزایش مقاومت ساختمان در برابر خطراتی نظیر زلزله می شود.

اگر برای ساخت دیوار، سراغ فروشنده آجر سفال بزرگ می روید، توجه داشته باشید که این آجرها غالبا در ابعاد ده و پانزده سانتی متری می باشند. البته آجر  هفت سانتی نیز برای تیغه دیوار به کار می رود اما فراموش نکنید که استفاده از آجر چهار سانتی در نما استفاده بهتر است تا در دیوار سازی.

فروشنده معتبر آجر سفال صادراتی ۴ سانتی در کشور

فروشنده معتبر آجر سفال صادراتی ۴ سانتی در کشورکشور ایران را می توان در تولید غالب مصالح ساختمانی، کشوری خود کفا دانست؛ به گونه ای که نه تنها نیاز کمتری به واردات آن ها حس می شود. آجر های سفال نیز، که غالبا در اندازه های چهار، هفت، ده و پانزده سانتی در کشور تولید می شود، ضمن تامین نیاز های داخلی، بازار صادراتی خوب در میان کشورهای منطقه مثل گرجستان و عراق پیدا کرد.

آجر سفال صادراتی،  آجر سفالی است که در گذشته بنا به سفارش عراق، در داخل ایران تولید می شده است و به همین دلیل نیز به آن آجر عراقی نیز می گویند. این آجر ها هم اکنون در کشور توسط کارخانه های تولید کننده مصالح ساختمانی تولید و به بازار عرضه می شود و طرفداران خود را دارد.

برای تهیه آجر سفال 4 سانتی صادراتی می توانید یه سایت های فروش انواع سفال، و یا مصالح فروشی ها مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما