مراکز تولید آجر سفال 20 سانتی فوم دار

تولید آجر سفال 20 سانتی فوم دار با استفاده از بهترین مواد صورت گرفته که بهداشتی و استاندارد می باشد. استفاده از آن فواید و مزایای زیادی برای فرد به وجود می آورد که در ادامه می توان به خصوصیات آن بیشتر آشنا شد. این محصول به صورت عمده و کلی در سراسر کشور عرضه می شود و با ارزان ترین قیمت ممکن می توانید آن را تهیه نمایید.

مراکز تولید آجر سفال 20 سانتی فوم دار

مشخصات فنی آجر سفال 20 سانتی فوم دار

مشخصات فنی آجر سفال 20 سانتی فوم دار از مشخصات فنی آجر سفال ۲۰ سانتی فوم دار می‌ توان به ضخامت بالای آن نسبت به دیگر آجرها اشاره نمود؛ فوم درون سفال قرار گرفته است و موجب استحکام آجر شده و در نتیجه مقاومت ساختمان را در برابر وزن بالا افزایش می دهد.

این آجر حدود ۴ کیلوگرم وزن دارد و ضخامت فوم آن حدود دو و نیم سانتیمتر می باشد؛ در زیر برخی دیگر از مشخصات فنی این محصول آورده شده است:

  • از خاک رس تولید شده است.
  • دارای دو فوم است.
  • عایق حرارت و صوت می باشد.
  • رنگ و ظاهر بسیار خوبی دارد.

این آجر مانند آجر فشاری دانه ای به دلیل ضخامت بالایی که دارد برای تیغه چینی دیوارهای بیرونی ساختمان بسیار مناسب می باشد و در برابر عوامل گوناگون مانند طوفان، نور خورشید و باد مقاومت بسیار بالایی دارد، دارای فرورفتگی یا برآمدگی نیست و چسبندگی خوبی با ملات دارد.

فروشندگان بهترین آجر سفال 20 سانتی

فروشندگان بهترین آجر سفال 20 سانتی بهترین آجر سفال فوم دار 20 سانتی و آجر فشاری یزد نسبت به محصولات مشابه از فروش بسیار بالایی برخوردار بوده و مشتریان و خریداران زیادی به تهیه آن پرداخته اند؛ این شرکت بستری را برای مشتریان به وجود آورده است تا بتوانند محصول مورد نظر خود را با سهولت خریداری کنند و به استعلام قیمت آجر سفال 20 سانتی پرداخت.

تمامی مشتریان از سراسر کشور پوشش داده می‌شوند و هر کس در هر جایی که در حال کار یا زندگی می باشد می تواند با دادن آدرس و نشانی دقیق محل خود محصولات را در کمتر از چند روز در اختیار داشته باشد، این کالا از نظر برند و بسته بندی بسیار متنوع است و انتخابات زیادی را برای مصرف کنندگان به وجود می آورد.

تمامی محصولات به صورت کاملا اصل و اورجینال عرضه می‌شوند و کیفیت در همه آنها لحاظ شده است؛ علاوه بر کیفیت این محصول با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد و همه افراد می توانند آن را تهیه کنند، روش خرید به صورت کاملا غیر حضوری است و همه افراد در هر گروه سنی می توانند از آن استفاده نموده و در کمتر از چند دقیقه سفارش خود را به ثبت برسانند، سفارشات ثبت شده به سراسر کشور در محل مورد نظر ارسال می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما