قیمت آجر پشت کار با کیفیت درجه یک 

یکی از پرکاربردترین مصالح در صنعت ساختمان سازی آجر است که آجر پشت کار با کیفیت درجه یک و با قیمت مناسب در فروشگاه‌ های معتبر عرضه می‌ شود.

 

آجر پشت کار چیست

آجر پشت کار نوعی آجر است که سوراخ‌ های متعددی دارد. این نوع آجرها به لحاظ وزن سبک و مقاومت بالا مورد توجه قرار گرفته‌ اند. امروزه افرادی که در حوزه ساخت و ساز فعالیت دارند، استفاده از مصالح سبک و مقاوم را ترجیح می‌ دهند؛ زیرا این نوع مصالح تاثیر بسزایی در کاهش وزن نهایی سازه و افزایش کیفیت ساخت خواهد داشت.

آجر پشت کارمعمولاً برای ساخت انواع دیوارچینی‌ ها و سقف و ساخت انواع سوله مورد استفاده قرار می‌ گیرد. حفره‌ های موجود بر روی سطح آجر موجب کاهش وزن کلی آن می‌ شود و استفاده از آن برای ساخت دیوارهایی با بار سنگین توصیه می‌ شود. این نوع آجرها برای طراحی داخلی ساختمان گزینه مناسبی هستند به عنوان مثال از آن برای ساخت و طراحی انواع شومینه استفاده می‌ کنند.

 

آجر پشت کار چیست

مزایای استفاده از آجر پشت کار

  • مهمترین مزیت استفاده از این نوع آجرها آن است که حفره‌ های موجود بر سطح آن میزان نفوذ ملات و سیمان را افزایش می‌ دهد و در نهایت مقاومت سازه به صورت قابل توجهی بیشتر می شود.
  • آجر پشت کار به دلیل برخورداری از وزن کمتر موجب صرفه‌ جویی در انرژی در زمان جابجایی توسط کارگران می‌ شود.
  • آجر پشت کار از خاصیت ضد اسیدی برخوردار بوده و در برابر حوادث طبیعی مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می‌ دهد.
  • این آجرها میزان مقاومت و استحکام دیوار را افزایش می‌ دهند به همین خاطر است که برای ساخت انواع دیوارهای حمل و نقل مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

مزایای استفاده از آجر پشت کار

نحوه اطلاع از قیمت آجر

آجر پشت کار ممکن است از قیمت‌ های متفاوتی برخوردار باشد و از مهم‌ترین علل تفاوت قیمت این آجر، می توان به کیفیت محصول و شرایط بازار اشاره نمود. شما به منظور استعلام و اطلاع از قیمت روز این نوع مصالح ساختمانی می‌ توانید با فروشندگان و تولید کنندگان معتبری که در این حوزه فعال هستند، ارتباط برقرار نمایید؛ تا لیست قیمت روز این محصول در اختیار شما قرار گیرد.

ما در فروشگاه خود با کیفیت‌ ترین نوع مصالح ساختمانی را با ارزان ترین قیمت به فروش می‌ رسانیم. برای  ثبت سفارش می‌ توانید از طریق شماره تماس مندرج در وب سایت با مدیر فروش ارتباط برقرار کنید و محصولات مورد نیاز خود را در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش دهید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما