فروشگاه اینترنتی آجر قزاقی با قیمت های متفاوت

فروشگاه اینترنتی آجر قزاقی در کنار اعتماد و اطمینانی که همواره از خرید به مشتری می دهد، می تواند محصول مورد نظر را در کمترین زمان به دست مصرف کننده برساند و موجب رضایت مشتریان داخلی و خارجی باشد.

فروشگاه اینترنتی آجر قزاقی با قیمت های متفاوت

سود بالای فروش آجر قزاقی

سود بالای فروش آجر قزاقیبا توجه به رکودی که امروزه در صنعت ساختمان وجود دارد میزان فروش به هدف گذاری سازمان وابسته می باشد، در هر سازمان چند نوع هدف با تفکرات متعدد وجود دارد.

سازمان هایی که به سود خیلی بالا فکر می کنند نحوه تفکرشان این است که باید از کوچکترین فروشی هم بیشتر سود را برد که این فکر متاسفانه در طی مدت زمانی کوتاه ورشکستگی سازمان مربوطه را به دنبال دارد، کسانی که به سود متوسط فکر می کنند وضعیت ادامه فعالیت و پیشرفتشان از گروه  قبل بدتر است چون هم مشتری کمتری دارند و هم انتظارشان برای سود پایین است بنابراین زودتر از ادامه این راه منصرف می شوند و فروش آجر قزاقی را شغل نامناسبی با بازاری رکود و کساد می پندارند.

اما در این میان سازمان هایی هستند  که هدف شان فقط فروش و گردش مالی است، میزان سوددهی برای آنها اهمیتی ندارد و تنها به از دست ندادن مشتریان خود فکر می کنند که این گروه موفق می شوند وقتی که بازار رونق گرفت به سود بالایی برسند زیرا در شرایط رکورد توانستند بهترین تصمیم را بگیرند و آن را پشت سر بگذارند.

سفارش آجر قزاقی با کیفیت مناسب

از رایج ترین و کهن ترین آجر های سنتی دستی می توان به آجر قزاقی اشاره داشت ، آجر های سنتی فوق به صورت دستی و در انواع رنگ پوست پیازی، خاکی، آتشی و زرد تولید می شوند و البته رنگ آجر به مدت زمان پخت آجر بستگی دارد.

سربازخانه های قزاق ها نیز با این نوع آجر بنا می شد و تاریخچه آن تقریبا به دوره ساسانیان برمی گردد که در بناهایی همچون گنبد کاووس، پل دختر و مسجد جامع استفاده شده است.

در تولید آجر از مناطق گرم و خشک برای این کار استفاده می کنند زیرا  گرمای هوا موجب خشک نمودن خشت ها می شود و همچنین طرز چیدن آنها اهمیت فراوانی دارد چونکه جریان هوا نباید یک جانبه باشد وگرنه ایجاد انحنا و تغییر شکل آجر را به دنبال دارد.

در مرحله پخت باید خشت را به میزانی گرما بدهیم که آب خاک رس آن تبخیر شود و بعد از خشک شدن خشت آنها را به نحوی در کوره  بچینیم که به یکدیگر نچسبند تا گرما و هوا از میان آنها بگذرد.

به دلیل مصالح طبیعی به کار رفته در این آجر و همچنین تولید دستی آن و بافت زیبایی که نسب به بقیه آجرها دارد در میان مصرف کنندگان زیادی چه داخل و چه خارج از کشور به محبوبیت رسیده است.

امروزه در طرح و ابعاد مختلف برای ترمیم ساختمان و نما بکار برده می روند و به دو صورت مکعب و مستطیل در بازار فروش موجود می باشند.

از ویژگی های بارز این آجر آلونک نداشتن و عدم شکستگی در آن،  شوره نزدن بعد از نصب و مقاومت در برابر سرما را میتوان نام برد.

مزایای خارق العاده این آجر موجب شده است که مصرف کننده به هزینه و قیمت بیشتر آن توجهی نداشته باشد و آنها به شرح زیر می باشند:

۱. نگهداری آن آسان است و در طول زمان به تمیز کردن یا رنگ زدن احتیاجی ندارد
۲. موجب کاهش هزینه های سرمایشی و گرمایشی می شود
۳. اگر در ساخت خانه ای از این نوع آحر استفاده شده باشد مسلما نرخ بیمه آن هم پاینتر می باشد
۴. خانه هایی که با این آجر ساخته شده اند ارزش بیشتری در فروش دارند.

سایت فروشگاهی آجر قزاقی با قیمت ارزان

سایت فروشگاهی آجر قزاقی با قیمت ارزانهمانطور که می دانید کسی که برای راه اندازی کسب و کار هدف خود را سود قرار می دهد برای گام اول این حرفه، باید محصولات موردنظر خود را از عمده فروشی ها یا مراکزی با قیمت پایین تهیه نماید تا بتواند در بازاری کساد هم سهم کوچکی از سودآوری داشته باشد.

سایت آجر قزاقی ارزان را این روزها میتوان خیلی راحت از اینترنت پیدا کرد و با کمترین وقت سفارش آجر قزاقی را ثبت نمود تا در زمانی اندک به دست مصرف کننده برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما