آجر سفال نما

آجر سفال نما بیشتردر قسمت نمای جلوی ساختمان وداخل ساختمان کاربرد دارد واز آجر سفال برای مقاوم چینی در پی چینی ساختمان که به صورت باربر است استفاده می کنند. ولی برای بعضی مشتریان این سوال پیش می آید که آیا میتوان از آجر سفال پی چینی هم برای دیوار ساختمان وهم برای نما ساختمان استفاده کرد .

بله بیشتر مشتریان که با مادرارتباط هستند که به صورت عمده وجزئی که می خواهند آ جرخریداری کنندسوال آنها این است از چه نوع آجری استفاده کنند که هم از لحاظ قیمت ارزان و مقرون به صرفه وهم کیفیت داشته باشد .

آجرهای که ما با انها پیشنهاد میکنیم با رنگها متفاوت واشکال مختلفی می باشند که این نوع آجر به رنگهای زرد وقرمز تولید می شود که برمی گردد به سلیقه مشتریان  که باهم متفاوت است .

درحال حاضر آجر زرد با ابعاد زیر تولید می شود

  • آجرسفال با ابعاد 20*10*7
  • آجر سفال باابعاد 20*10*5
  • آجرسفال با ابعاد20*10*5.5

و آجرسفال  قرمز به شرح زیر تولید میشود

  • آجرسفال با ابعاد 20*10*7
  • آجرسفال با ابعاد 28*10*14
  • آجرسفال با ابعاد 14*10*20

که هرکدام برای قسمت های از ساختمان سازی کاربرد دارد وبه عنوان دیوار باربر استفاده میکنندباپیشنهادات این آجربه صورت خشککنی باابعاد استانداردتولید میشودکه میتوانید باخرید هرکدام از این آجرها هم برای باربری دیواروهم برای نمای ساختمان استفاده نمایید

و درواقع می توان از این آجرها هم به عنوان آجرسفال نماوهم می توان به عنوان یک اجرمعمولی استفاده نمود وازاین آجرها بیشتر برای دیوارهای بیرونی ساختمانها و ویلاها وجاهای تفریحی استفاده میشود.

جهت اطلاعات بیشتر باما درارتباط باشید

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما