مرکز فروش آجر سفال زرد در کارخانه تولیدی

یکی از پر مصرف ترین مصالح ساختمانی آجر سفال زرد است که هم در نما و هم دیوار چینی مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه با یکی از برترین مراکز فروش آجر سفال زرد آشنا خواهید شد.

مرکز فروش آجر سفال زرد در کارخانه تولیدی

خرید گروهی آجر سفال زرد با کد محصول

خرید گروهی آجر سفال زرد با کد محصولمعمولا قیمت آجر ها مانند آجر نسوز سیلیسی از کارخانجات تولیدی تا مراکز فروش و فروشگاه دستخوش سودجویی های دلالان می شود
و همانطور که گفته شد  آجر های سفالی زرد جزو پر مصرف ترین های مصالح ساختمان هستند.
این موضوعات سبب شده اند کمی قیمت آجر بالا برود، شاید با خود بگویید که می توانیم از کارخانجات مستقیما خرید کنیم این گونه حداقل دست دلالان را کوتاه کرده ایم.
بله درست است ولی اگر کمی به این بی اندیشید که با رفتن به درب کارخانه چقدر وقت و هزینه می خواهد شاید پشیمان شوید. پس چاره چیست؟
چاره خرید گروهی (Group buying) است، هستند فروشگاه هایی که تخفیف قابل توجه ای در قبال خرید تعداد مشخصی ازمحصول می دهند. یعنی با خرید تعداد مشخص و قید شده آجر تخفیفی میگیرید که قیمت را بسیار برای شما پایین می آورد.
اما مگر برای همچون محصول پر فروشی چون آجر سفال زرد چنین مراکزی وجود دارد؟ بله تعداد انگشت شماری از فروشگاه هایی هستند که خرید آجر سفال زرد را به صورت گروهی فراهم آورده اند.
قطعا یافتن چنین محصولاتی برای شما کار سختی نیست.

مزیت های مختلف آجر سفال زرد در بازار ایران

در بازار آجر سفال ایران می توان انواع آجر های مستطیل، مربع و شمس را در رنگ های مختلفی چون زرد، قرمز و معمولی یافت.
اما در اینجا می خواهیم مزیت های یکی از پر مصرف ترین و محبوب ترین آجر های سفالی را مورد برسی قرار دهیم.
فرض کنیم شما در حال ساخت یک خانه هستید و به دنبال مصالح اصلی هستید، حتما می دانید یکی از اصلی ترین مصالح آجر است.
شما اولین چیزی که از آجر می خواهید دوام و محکمی است. آجر های سفالی به دلیل پنجره پنجره بودن تمامی فشار ها را بر روی سطح آجر تقسیم میکند و از ترک و یا شکستن آجر جلوگیری می کند.
اگر آجر باید در نمای ساختمان استفاده شود نباید فاقد زیبایی بصری باشد پس تنها و برترین چیزی که به ذهن می رسد آجر سفالی است که ضمن استهکام از زیبایی فوق العاده ای برخوردار است.
از دیگر مزیت های آجر سفالی می توان به عایق صوت و گرما بودن اشاره کرد. اگر شما از آجر های سفالی استفاده نکنید برای عایق کردن خانه باید از یونلیت استفاده کنید و همین خرجی اضافه است.
آجر های سفالی با خلأ ای که در بین خود دارند موجب عایق شدن خانه شما از هرگونه صدا و گرما می شود.
سبک بودن یکی دیگر از ویژگی هاییست که آجر سفالی دارد. این سبکی موجب تسهیل در کار و ساخت و ساز می شود.
و اصلی ترین مزیت آجر سفالی کمتر مصرف شدن ماسه و سیمان است و همین موجب کاهش نسبی هزینه ها می شود.
وقتی شما از آجر های سفالی در دیوار های بیرونی استفاده می کنید دیگر نیازی به اجرای نما ندارید و این آجر ها با مزیت سه نما و چهار نما می توانند به کمک شما بیایند.

حالا متوجه می شویم که خرید یک آجر سفالی چه مزیت هایی برای ما دارد و به طور کلی می تواند خیلی از هزینه های ما را در ساختمان سازی کم کند.

مرکز فروش عمده آجر سفال زرد

مرکز فروش عمده آجر سفال زرددر آخر اگر قصد شما خرید آجر سفال زرد و آجر نما نسوز شاموتی است و دنبال یک مرکز فروش معتبر هستید اینجا بهترین جایی است که می توانید برای خرید انتخاب کنید، این وبسایت پارامترهایی چون خرید فقط با یک تماس، تضمین کیفیت، تحویل سراسری آجر سفال و … دارد که اینجا را جزو بهترین ها قرار می دهد و اگر به دنبال خرید عمده هستید قطعا تخفیفی محسوس دریافت خواهید کرد.
برای سفارش و خرید لازم نیست حضوری وقت خود را تلف کنید تنها بایک تماس می توانید انواع آجر سفال را به صورت عمده و جزئی سفارش دهید و در هرکجای ایران زمین که بخواهید تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما