خرید عمده آجر سفال با قیمت ارزان

آجر ها انواع مختلفی دارند که از دیرباز یکی از پر کاربرد ترین مصالح ساختمان سازی بوده اند. انواع آجر عبارت از آجر های فشاری، لعابی، نسوز، ماسه آهکی، رُسی و سفالی هستند. آجر های سفالی که به نام آجرسفال در بازار شناخته می شوند، از نظر شکل و ساخت و رنگ با دقت ویژه ای تولید می شوند و با توجه به سایز و انواع آن در نقاط مختلف ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. از دیگر ویژگی آجر سفال ها وجود سوراخ هایی در میان آن هاست که به منظور نفوذ ملات، تعبیه می شوند. این نوع آجرها بسیار سبک بوده و و آب را به مقدار ناچیزی جذب می کنند. خرید عمده آجر سفال ارزان از کارگاه های آجرپزی و همچنین بازار های فروش مصالح ساختمانی امکان پذیر است.

خرید عمده آجر سفال با قیمت ارزان

شرکت وارد کننده آجر سفال مرغوب

شرکت وارد کننده آجر سفال مرغوبآجر سفال مصارف مختلفی نظیر استفاده در دیوار کشی، نمای خارجی یا داخلی ساختمان و … دارند. این محصول به عنوان یکی از کوچک ترین مصالح ساختمانی در انواع و سایز و رنگ های مختلفی تولید شده و روانه ی بازار می شود. اما مواد اولیه و تشکیل دهنده ی آن غالباً خاک رس و خاک سفال می باشد.

در گذشته این آجر  ها در فرآیند سخت تری تولید شده و بعد از قالب گیری در مقابل آفتاب خشک می شدند. اما امروزه با استفاده از انواع ماشین آلات به روز و تکنولوژی های پیشرفته و همچنین استفاده از کوره های اتوماتیک برای خشک شدن ، این روند تولید بسیار آسان تر شده و در عین حال بازده و خروجی بیشتری نیز داشته است.

علاوه بر آجر های تولید داخل که به وفور در بازار کشور به فروش می رسند، آجرهای وارداتی نیز موجودند. شرکت های بازرگانی وارد کننده انواع مواد و مصالح ساختمان سازی به عرضه و توزیع انواع آجر سفال مرغوب وارداتی نیز می پردازند. می توانید برای اطلاعات بیشتر می توان از طریق وب سایت های رسمی با شرکت های وارد کننده آجر سفال معتبر ارتباط برقرار کرد و از شرایط خرید و فروش آن مطلع گردید. لازم به ذکر است که سفال های آجری در میان انواع آجر ها قیمت بالاتری دارند زیرا از کیفیت و مرغوبیت خاصی برخوردار است.

خریدار عمده آجر سفال ارزان

معمولاً فروشگاه های مصالح ساختمانی و افرادی که در زمینه ساختمان سازی فعالیت می کنند، خریدار آجر سفال به صورت عمده می باشند زیرا از این طریق می توانند این محصول را با قیمتی مقربه صرفه تر خریداری نمایند. به دین سبب مشتریان عمده با مراجعه مستقیم و بدون واسطه با کارگاه ها و مراکز تولید آجر سفالی سعی در خرید عمده و در عین حال از لحاظ کیفیت و قیمت مطمئن دارند. زیرا قیمت خرید این محصولات از کارگاه های تولیدی ارزان تر از قیمت موجود در بازار می باشد، علاوه بر این خرید عمده و انبوه نیز تاثیر چشمگیری بر قیمت این محصولات دارد.

یکی از مزایای خرید مستقیم مصالح ساختمانی نظیر آجر سفال کوتاه شدن دست دلالان و واسطه ها در جریان خرید و فروش می باشد، زیرا در عین حال که سود بیشتری برای تولید کننده، فروشنده و به همراه دارد، خریدی مقرون به صرفه برای خریداران نیز خواهد بود.

فروشگاه آجر سفال قرمز با گارانتی یکساله

فروشگاه آجر سفال قرمز با گارانتی یکسالههمان طور که اشاره کردیم آجرسفال موارد استفاده گوناگونی در ساختمان سازی دارد. یکی از آن ها نمای ساختمان بود. آجر سفال قرمز معمولاً برای این منظور تولید می شود. این نوع  از محصولات دارای شکل های دقیق و زاوایای یکسانی بوده و رنگی متمایل به قرمز دارند و در نمای داخلی یا خارجی ساختمان ها تعبیه می شوند. مشتریان می توانند این نوع از آجر را از فروشگاه های تخصصی آجر سفال و یا شرکت آجر سفال قرمز که محصولات خود را با گارانتی های شش ماهه تا یکساله عرضه می کنند، خریداری نمایند.

این نوع از آجر سفال ها به نام آجر لفتون نیز شناخته می شوند، که علاوه بر رنگ قرمز در رنگ های زرد نیز تولید می گردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما