خرید انواع بلوک سفالی دیواری

بلوک سفالی دیواری جز مثالح قدیمی و پر مصرف بوده که بیشتر از خاک رس و افزودنی های دیگری چون آهک ساخته شده به همین دلیل وزن سبکی دارد و می تواند توسط ملات روی یکدیگر قرار بگیرد. این محصول به شکل قالب های سوراخدار است که برای دیوار چینی استفاده می شوند. خرید بلوک سفالی در حجم های مختلف و به صورت عمده و جزیی انجام می شود که این امر تنها بستگی به بودجه و نیاز مشتری دارد.

خرید انواع بلوک سفالی دیواری

معرفی بلوک سفالی دیواری

معرفی بلوک سفالی دیواری بلوک سفالی دیواری در واقع نوعی آجر است که دارای سوراخ های ریز می باشد و برای ساخت دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این مصالح وزن و چگالی کمی دارند و علاوه بر حمل و نقل آسان نصب و اجرای راحتی را هم از آن خود کرده اند. رنگ آنها بیشتر زرد بوده و به دلیل ساختاری که دارند به راحتی قابل تشخیص هستند.

بافت آنها متراکم است و شما می توانید با شکستن آنها را به سایزهای کوچک تر تبدیل کنید. در مقابل حرارت و رطوبت و نوسانات جوی و همچنین فشاز بسیار مقاوم هستند و استفاده از آنها باعث شده تا کار ساختمان سازی با کیفیت بالا انجام شود و زیر ساخت ها دوام بیشتری داشته باشند.

این بلوک ها دارای سایز بندی هستند و برای محیط های مختلف کاربرد دارند. رنگ ثابت آنها در مجاورت با باران و رطوبت تغییری پیدا نمی کند و به مرور زمان ساختار و شکل خود را حفظ می کنند.

قیمت عمده بلوک سفالی دیواری

قیمت عمده بلوک سفالی دیواری قیمت بلوک سفالی که به صورت عمده خرید و فروش می شود مناسب بوده و برای مشتری صرفه اقتصادی زیادی دارد. کیفیت و میزان عرضه و تقاضا و همچنین سایز آجر بیشترین فاکتور هایی هستند که در تعیین قیمت این مصالح ساختمانی پر کاربرد نقش مهمی ایفا می نمایند. نرخ این محصول ممکن است در یک سال با سال دیگر متفاوت باشد. عوامل ذکر شده همگی در نرخ انواع بلوک موثر هستند.

همچنین نرخ تک فروشی و نرخ عمده فروشی نیز با هم متفاوت است و عمده فروشی آن را با قیمتی کمتر از بازار عرضه می دارد. از نظر قیمت محصولات با همدیگر تفاوت بسیار دارند که مشتریان بر همین مبنا می توانند انتخاب خود را انجام دهند. هر چه سطح کیفی بهتر باشد مسلما قیمت ها گران تر خواهد بود که مشتریان نتیجه گیری می کنند که با قیمت گران آجر مرغوبی تهیه کنند.

تورم و شرایط حاکم بر بازار باعث شده تا طی سال های اخیر قیمت ها به طور قابل توجهی افزایش یابد که این امر بر بازار خرید و فروش تاثیر زیادی می گذارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما