ارائه دهنده آجر سنتی سفید مرغوب

آجر سنتی سفید از جمله مصالحی است که برای پوشش دیوار های داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این آخر به دلیل مستحکم بودن و مقاومت بالایی که دارد برای استحکام ساختمان بسیار مناسب است. هم چنین به دلیل مناسب بودن قیمت آن در اجرا هزینه کمتری نسبت به سایر مصالح برای سازندگان دارد. امروزه سازندگان و معماران با استفاده آجر سفید مرغوب طرح ها زیبایی را در ساختمان ها و منازل مسکونی اجرا می کنند.

ارائه دهنده آجر سنتی سفید مرغوب

موارد استفاده از آجر سنتی سفید

موارد استفاده از آجر سنتی سفید

آجر سفید مرغوب مانند یک سنگ محکم بوده چرا که در حین تولید فشار زیادی را تحمل کرده و در کوره آجر پزی با حرارت بالا پخته شده است و می توانند طراحان و معماران را در طراحی و ساخت نمایی با شکوه چه در داخل ساختمان و چه نمای بیرونی ساختمان کمک کند. استفاده از این آجر در نمای بیرونی ساختمان علاوه بر زیبایی به دلیل استحکام بالا در برابر آفتاب، گرما و سرما توصیه می گردد. 

از این نوع آجر ها در پیاده رو ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. جنس آجر سفید از خاک رس است که بعد از تهیه خشت خام، قالب گیری می شود و به شکل مکعب مستطیل در می آید. بعد از این مرحله این آجر ها را وارد کوره می کنند و با دما و زمان مشخص پخته می شود. سفیدی این ظاهر به خاطر این است که آهک قبل از مرحله کوره به آن پاشیده می شود تا رنگ آن سفید شود.  

 

فروش فوق العاده آجر سنتی سفید در اصفهان

فروش فوق العاده آجر سنتی سفید در اصفهان

تولید کنندگان و سازندگان زیادی در زمینه تولید انواع آجر مشغول فعالیت هستند این مجموعه ها با استفاده از مواد اولیه مرغوب، به کارگیری دستگاه های پیشرفته و بهره گیری از نیروی متخصص بهترین آجر سفید را تولید و به بازار عرضه می کنند و علاوه بر تامین و رفع نیاز بازار داخل این محصولات را به کشور های دیگر نیز صادر می کنند.

با توجه به فروش بالای این نوع آجر در بازار های خارجی ارز قابل توجهی وارد کشور شده و به رونق اقتصادی کشور کمک می کند. هم چنین زمینه اشتغال بیشتر برای کارجویان فراهم شده است.

تولیدکننده آجر سفید اصفهان با فروش و ارائه آجر سنتی به صورت اینترنتی ضمن حذف واسطه ها این محصول را با قیمت مناسب و با کیفیت عالی به مشتریان عرضه می کند و با ارائه تخفیفات عالی و مناسب فروش فوق العاده را رقم می زند.  

همچنین با حضور فروشندگان مجرب به صورت آنلاین تمام سوالات خریداران پاسخ و مشتریان می توانند برای مطلع شدن از جنس، کیفیت و هر نوع اطلاعاتی دیگر در مورد آجر سفید از این کارشناسان مشاوره و راهنمایی دریافت کنند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما