قیمت فروش انواع آجر وسفال کهنوج

قیمت فروش انواع آجر وسفال کهنوج بستگی به نوع وکیفیت نمونه آجری دارد که شمامشتری عزیز قصد خرید این محصول رادارید . آجریکی از اساس ترین مصالح است که در بکارگیری درساخت ساختمان سازی مورد استفاده قرارمی گیرد واز عمر طولانی تری نسبت به بعضی موارددیگر که مورد  استفاده در ساخت ساز مورد استفاده قرارمیگیردمی باشد .

آجر ماشینی و سفال قرمز وزرد یکی از نیازهای معماران درساخت دیوار وساختمان سازی می باشد که نیاز مبرم به ان دارند لذا بستگی به کیفیت نوع محصولی را دراست که شما قصد خرید این محصول را داشته اید مثلا انتخاب بعضی از مشتریان آجر زرد 7 سانت یا 5 سانت می باشد وبعضی درخواست خرید آجر قرمز 7 سانت وبعضی به آجر فشاری زرد یاقرمز را تقاضا دارند.

ظرفیت کامیون ها براساس تعداد آجر سفال به شرح ذیل است :

تک  6000  تا 7000

ده چرخ  9000 تا 12000

تریلی 14000تا 16000 می باشد.

قیمت وفروش آجر نسوز یزد بستگی به نوع وکیفیت پخت ان بستگی دارد لذا بعضی از قیمت ها از 390 ت به قیمتی بالاتری می باشد که قیمت بستگی به نوع آجروپخت ان دارد.که قیمت ها ی  بعضی از مصالح از اول سال قبل(1399) تا اول امسال متاسفانه نزدیک به دویا سه برابر شده است .

قیمت آجر بیسکویتی

قیمت آجر بیسکویتی نیز بستگی به نوع وابعاد ان دارد لذا این آجربیسکویتی  از استقامت کمتری نسبت به آجرسفال  برخوردار است وبرای طبقات بالا برای دیوارهای بیرونی وداخلی ساختمان مورد استفاده می گیرد وبه این دلیل آجر بیسکویتی نامیده می شود قابل شکستگی بیشتر ووزن سبکی را که دار می باشد به آن آجر بیسکویتی نیز می نامند درواقعه آجر تیغه ای می باشد .

ابعاد اجر بیسکویتی :

آجر بیسکویتی درابعاد مختلف تولید می شود که برای مثال چندنمونه ازاین ابعاد را ذکر می نمایم:

آجر بیسکویتی = 20*20*15

آجر بیسکویتی =15*20*25

آجر بیسکویتی =8*20*20

آجریسکویتی =20*20*10

می باشد .

ابعاد اجر بیسکویتی :

آجر بیسکویتی باچه رنگهای تولید می شود؟

به صورت کلی به صورت رنگهای قرمز وزرد تولید می گردد.

تولید آجر بیسکوتی به چند صورت انجام می پذیرد؟

1-به صورت دستگاهی 2- به صورت آفتابی

 

24

  1. سلام خسته نباشی
    یک ده چرخ سفال سقفی برای هرمزگان شهرستان بشاگرد میخوام میشه جزییات رو برام بفرمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما